• Wide screen resolution
  • Narrow screen resolution
  • Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
  • default color
  • red color
Žaidimų taisyklės
Angliška pantomima Print Email

Žaidėjų skaičius neribojamas, mažiausiai jų turi būti du. Žaisti galima tiek sėdint prie stalo, tiek susirinkus prie laužo. Žaidėjai pasidalija į dvi komandas. Viena komanda sugalvoja žodį, kita išrenka žaidėją, kuriam kas nors iš pirmosios komandos į ausį pakužda sugalvotąjį žodį. Antrosios komandos atstovas judesiais, gestais, mimika "vaizduoja" išgirstąjį žodį, kurį jo komanda turi atspėti. Į siūlomus variantus "aktorius" reaguoja purtydamas galvą arba pritariamai linkčiodamas. 
Read more...
 
Laipteliai Print Email

Reikės rašiklių ir popieriaus. Tarkim, per penkias minutes žaidimo dalyviai turi parašyti kuo daugiau žodžių, prasidedančių tam tikra raide, beje, kiekvienas žodis turi būti viena raide ilgesnis už ankstesnįjį. Pavyzdžiui, laipteliai iš žodžių, prasidedančių raide T, gali būti tokie:
Read more...
 
Šeimininko katinas Print Email

Vienas žaidėjas pradeda sakydamas: "Šeimininko katinas - angorų veislės". Kitas žaidėjas turi pasakyti tą pačią frazę, tik įterpti būdvardį, prasidedantį antra abėcėlės raide, pavyzdžiui: "Seimininko katinas - baltas katinas". Trečias žaidėjas turi pavartoti būdvardį, prasidedantį trečia abėcėlės raide, ir t. t. (suprantama, kai kurias abėcėlės raides tenka praleisti). Pralaimi žaidėjas, nesugebėjęs per tam tikrą laiko tarpą sugalvoti frazės apie katiną su tinkamu būdvardžiu. O kai visos abėcėlės raidės sėkmingai pavartotos, žaidimas pradedamas iš pradžių. Tarp kitko, taisykles galite sugalvoti ir patys.



 
Varna Print Email

Žaidėjai paeiliui gana greitai sako raides, iš kurių būtų galima sudaryti žodį. Žaidėjas, pasakęs paskutinę raidę, gauna baudos tašką. Baudos tašku baudžiamas žaidimo dalyvis, nesugebėjęs nurodyti raidės, kuri yra sudaromame žodyje. Žaidžiama, kol surenkami penki baudos taškai, kurie pamažu vis keičiami žodžio "varna" raidėmis (kad būtų patogiau, raides galima rašyti ant lapelio). 
Read more...
 
Sugedęs telefonas Print Email

Visi susėda ratu, tarkim, prie stalo. Pirmas žaidėjas ką nors tyliai pasako į ausį savo kaimynui. Sis taip pat pašnibždomis išgirstą frazę perduoda savo kaimynui. Būtina sąlyga: išgirstos frazės negalima kartoti du kartus. Pranešimas perduodamas ratu, o galiausiai žinia pasiekia pirmąjį žaidėją, kuris garsiai pasako, ką išgirdo iš kaimyno, ir tai, ką pradžioje sakė pats. Paskui frazę galvoja kitas žaidėjas. Žaidžiama tol, kol pranešimą pasiunčia visi žaidėjai. Įdomus tiek pats procesas, tiek galutinis rezultatas
 
Aš myliu savo kaimyną Print Email

Žaidėjai susirenka prie stalo arba paprasčiausiai susėda ratu. Kiekvienas žaidėjas paeiliui kreipiasi į savo kaimyną ta pačia fraze, kaip žaidimo pavadinimas, papildydamas jį konkrečiu vardu. Toliau vardijamos teigiamos kaimyno savybės, nurodoma, kur jis bus išsiųstas, kas bus duota kelionei ir ko jis gaus valgyti. Būtina sąlyga: visi pagrindiniai atsakymų žodžiai turi prasidėti ta pačia raide, kaip ir kaimyno vardas. Pavyzdžiui: "Aš myliu savo kaimyną Mindaugą, nes jis labai mielas. Išsiųsiu jį į Minską, keliauti liepsiu su mulu, o valgyti duosiu makaronų". 
 
Gimdymo namai Print Email

Vaikinai vaidina tėvus, merginos – mamas. Vienas žaidėjas nupasakoja žaidimo situaciją: tėčiai stovi lauke, o tik ką pagimdžiusios mamos už lango palatose. Lauke vėjuota, triukšminga. Tėvai užduoda mamoms klausimus, o mamos turi pavaizduoti atsakymus (nes jų atsakymų tėvai per triukšmą negirdi).
Read more...
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 Next > End >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Apklausa

Namuose laikote:
 

Svečiai

We have guests online

Registracija



Mus aplankė:


© 2007 - 2012 Jovita - internetinis žurnalas mąstantiems. Sprendimas M&G reklamos gamybos studija